joi, 23 decembrie 2010

Scrisoare pentru Moş Crăciun!!!

Pentru noi copiii, Moş Crăciun nu este doar personajul suprareal care ne aduce cadourile mult visate, ci şi cel care ştie tot ce am facut de-a lungul anului şi în faţa căruia trebuie să dăm explicaţii de ce nu am ascultat de părinţi sau nu am fost destul de atenţi la grădiniţă, sau nu am luat note bune la şcoală, sau nu am mîncat tot din farfurie şi muuuulte alte năzdrăvănii... Te întrebi cum reuşeşte să afle Moşul despre ce face fiecare copil, păi uite că, spiriduşii  Moşului, te-au urmărit tot anul de la geam şi îi spunea Moşului în fiecare zi despre succesele sau năzdrăvăniile tale, pentru ca Moşul, mai apoi sa decidă dacă meriţi să primeşti daruri de Crăciun sau nu. Tot în scrisoarea către Moşul, copilaşii îi scriu despre ce cadouri vor să primească, este un moment foarte bun ca în  preajma sărbătorilor de iarna să îi promitem Moşului că o "să reparăm  lucrurile mai puţin bune care s-au întîmplat cu noi". Astfel, scrisoarea  pe care o scriem şi îi spunem Moşului tot ce ne dorim şi că ai promitem că anul viitor a să fim mai buni, o lăsam la geam  şi  Moşul decide, dacă  ia  scrisoarea, atunci  va veni cu daruri, iar dacă dimineaţa scrisoarea este încă la geam, atunci... v-a trebui, ca anul care vine să fim mai buni şi poate ne aduce atunci darurile dorite...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu