joi, 23 decembrie 2010

Dragă, Moş Crăciun


Dragă, Moş Crăciun
Vreau să-ţi mulţumesc frumos că mi-ai găsit scrisoarea de anul trecut şi mi-ai adus cadourile dorite, să ştii că am rugat-o pe mami să mă ajute să-ţi scriu şi anul acesta o scrisoare mică, în care ţi-am promis că anul acesta a să fiu mai cuminte, că sunt deja mare şi înţelegătoare, vreau să-ţi spun că, am început să învăţ literele şi la anul am să-ţi scriu singurică.
Aaaa....am uitat să-ţi spun despre ce imi doresc, dragă Moşule, vreau să te rog să  aduci muuultă sănătate mie şi celor dragi şi pace pentru toată lumea, mai vreau un puzzle cu Mica Sirena, un ruj  de culoare roz şi muuulte dulciuri.
 Sper că nu-ţi cer prea multe şi că merit cadourile cerute! Dacă ai şi tu careva dorinţe poţi să-mi laşi şi tu o scrisorică, am să o rog pe mami să mi-o citească.
Te iubesc, Moş Crăciun!

Cu drag, Andreea!!!

  

Un comentariu:

Anonim spunea...

frumos de tot!!

Trimiteți un comentariu