vineri, 5 noiembrie 2010

La mulţi ani, bunica!!!

 O zi din an este numai a ta şi pentru că e a ta, este cea mai frumoasă zi a anului!!!
 Îţi doresc să te bucuri de tot ce te face fericită, să fii mereu sănătoasă, dulce şi  toată numai zîmbet, Doamne Doamne să aibă grijă, ca cele mai frumoase vise să prindă viaţă...
Te iubesc muuult-muuuult...pînă la cer...
La mulţi ani, bunicuţa mea şi muuuuuuuulte gogoaşe pupăcioase!!!

Sunt cea mai norocoasă, le doresc tuturor aşa bunicuţă( numai ca eu nu am de gînd să o împart cu nimeni pe bunica mea)

2 comentarii:

bunica spunea...

I-ti multumesc din suflet, ingerasul meu ! I-ti doresc sa cresti mare , sa fii sanatoasa , fericita ,sa ai multe , multe bucurii in viata, sa devii bunicuta si sa ai mereu nepoteii alaturi.

Andreea spunea...

@bunica:
Nu vreau să fiu bunicuţa, fiindcă nu vreau să port basma pe cap... :)
Mulţumesc, bunicuţa, sper să am norocul să fiu alături de nepoţei!!!

Trimiteți un comentariu