vineri, 5 noiembrie 2010

ÎŢI MULŢUMIM!!!

Anastasia Lazariuc -Mama


Cînd vrei să scrii despre ceva foarte foarte drag, parcă te "gîtuie" emoţiile şi cuvintele parcă ies şi ele "gîtuite", nu reuşeşti să spui prin cunvinte tot ceea ce simţi...


Vrem să-ţi mulţumim că ne-ai dat viaţă, vrem să-ţi mulţumim că ne-ai crescut atît de frumos, ne-ai învăţat să fim buni, ne-ai învăţat să iubim şi să preţuim ceea ce avem...


Tu ai fost aceea care ne-ai iubit fără a cere nimic în schimb, ne-ai oferit sprijin şi încurajări cînd aveam nevoie, ai fost mereu alături de noi şi îţi mulţumim...


Îţi mulţumim că ai transformat sufletul tău în cel mai frumos şi mai scump altar din lume pentru bucuriile şi necazurile noastre, să ne fii sănătoasă, tînără, frumoasă, fericită, iubită, preţuită...

La mulţi ani, MAMI, cu muuuuuuuuuuuultă fericire!!!

Poate prea puţin ţi-am spus că te iubim, dar să ştii că noi mereu ne gîndim la tine

2 comentarii:

mama spunea...

As fi vrut sa cred ca cuvintele scrise mai sus sant in adresa mea ,dar odata ce fotografia mea e pe primul plan ... va multumesc , ca asa credeti.Vreau sa va spun ca i-mi santeti cei mai scumpi , o comoara adevarata pe care numai o inima de mama poate sa o inteleaga. Vreau sa fiti fericiti , sa aveti parte numai de bucurii , iar mie nu-mi ramane decat sa va multumesc pentru intelegere ,cu toate ca nici odata nu o sa pot ierta in adincul sufletului educatia 'prin corespondenta'.

de la "comoara adevarată" spunea...

@mama:
Atîta timp cît tu eşti fericită, noi vom fi cei mai fericiţi copii din lume...

Trimiteți un comentariu