marți, 13 aprilie 2010

Gata cu vacanţa


Gata cu vacanţa... nu şi pentru mine... în drum spre o consultaţie la medic, i-am zis mamei, că încă nu e timpul să merg la grădiniţă pe motivul că "mai avem ouşoare de ciocnit", în urma consultaţiei... suuuurpriză... medicul mi-a dat tratament asupra unei angine, probabil medicul "m-a auzit" , că nu prea vreau la grădiniţă şi mi-a prelungit vacanţa cu încă o săptămînă... uraaaa: am zis eu pe moment, apoi a urmat o noapte de "coşmar", cu febră şi cu proceduri care nu-mi sunt deloc pe plac... dimineaţa vroiam la grădiniţă, nu mai vroiam vacanţă prelungită...

Un sfat pentru voi, scumpii mei prieteni, ascultaţi parinţii, aveţi grijă de voi să nu răciţi şi să nu"cereţi" vacanţă prelungită "forţat" de la medic... Este o poză mai veche, dar cam aşa sunt la moment:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu